Reklamační řád

Reklamační řád 

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.nutrit.cz společnosti

Nutrit Sport, s.r.o., se sídlem Kuklenská 17, 615 00 Brno
IČ: 06580238
DIČ: CZ06580238
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 102965

Adresa pro doručování Kuklenská 17, 615 00 Brno
Telefonní číslo: +420 722 421 421
Kontaktní e-mail: info@nutrit.cz

REKLAMACE ZBOŽÍ

Nekompletní nebo odlišné zboží

Pokud doručené zboží bylo dodáno nekompletně nebo neodpovídá objednanému typu, prosíme informujte nás prostřednictvím e-mailu (reklamace@nutrit.cz) . Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.

Poškozené zboží

Při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte obsah zásilky. Poškozené zboží nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, aniž by byl neporušený obal, informujte přepravce. Více informací níže v sekci Reklamace u přepravce.

Záruční doba

U potravin a doplňků stravy je záruční doba uvedena na obalu. U ostatního zboží je záruka 24 měsíců od převzetí. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží a na dárky ke zboží. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej reklamovat.

O reklamaci zboží dejte vědět na reklamace@nutrit.cz nebo prostřednictvím on-line formuláře na adresehttp://nutrit.cz/reklamacia, popište nám důvod k reklamaci a zboží odešlete společně s daňovým dokladem a kopií zaslaného e-mailu na adresu Kuklenská 17, 615 00 Brno.
O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení bude zákazník informován naším pracovníkem buď prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

REKLAMACE U PŘEPRAVCE

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

1. Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. Více zde: http://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace

Načítám, prosím vydržte...